پینگ‌پنگ بازان کشورمان حریفان خود را شناختند
نوشته شده توسط : فرهادی
المپیک 2012 - لندن
پینگ‌پنگ بازان کشورمان حریفان خود را شناختند

خبرگزاری فارس: نمایندگان کشورمان در مسابقات پینگ پنگ المپیک 2012 لندن حریفان خود را شناختند.

خبرگزاری فارس: پینگ‌پنگ بازان کشورمان حریفان خود را شناختند

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون پینگ پنگ، قرعه کشی بخش مردان المپیک 2012 لندن با حضور 69 بازیکن برگزار شد و بازیکنان در چهار مرحله قرعه کشی شدند.

در پیکارهای انفرادی بازیکنان در مرحله مقدماتی ( 21 بازیکن آخر سیدگذاری) ، دور اول (16 بازیکن سوم سیدگذاری) ، دور دوم (16 بازیکن دوم سیدگذاری) و دور سوم ( 16 بازیکن برتر المپیک) تقسیم شدند و به مصاف هم می‌روند.

نوشاد عالمیان، ملی پوش ارزنده کشورمان در سید 32 با دو بازیکن دیگر از کره شمالی و اکراین مشترک بود که بازیکن کره شمالی خوش شانس تر بود و قرعه را برد تا از دور دوم به مصاف حریفان خود برود.

در مرحله مقدماتی مایوسی آگبتولگو از توگو با رنکینگ 1221 مقابل جوستین هان بازیکن چینی الاصل استرالیا با رتبه جهانی 386 قرار می‌گیرد و برنده این دو بازیکن به مصاف نوشاد عالمیان می‌رود. پیروزی عالمیان مقابل برنده این دو بازیکن کاملاً در دسترس است و در صورت پیروزی وی در اولین دیدار، در بازی دوم خود مقابل تانگ پنگ با رنکینگ جهانی 31 از هنگ کنگ قرار می گیرد

قرعه کشی بخش زنان المپیک نیز با شرکت 69 بازیکن انجام شد که ندا شهسواری، اولین بانوی المپیکی کشورمان با رده جهانی 491 در اولین گام بایستی به مصاف اوشونایکه با رنکینگ جهانی 292 از نیجریه برود. این مسابقه صبح روز هفتم مردادماه برگزار خواهد شد. برنده این بازی مقابل بازیکنی از ایتالیا قرار خواهد گرفت.

در پیکارهای انفرادی زنان نیز همچون مردان بازیکنان در مرحله مقدماتی ( 21 بازیکن آخر سیدگذاری)، دور اول (16 بازیکن سوم سیدگذاری)، دور دوم (16 بازیکن دوم سیدگذاری) و دور سوم ( 16 بازیکن برتر المپیک) تقسیم شدند و به مصاف هم می روند





:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: